Proč nepíšu „texty, které prodávají“

Blog.
Proč nepíšu „texty, které prodávají“

17Úno, 2021

Lucie - Komentáře (0) - Copywriting

Protože jednak stokrát omletá nuda, a protože druhak blamáž. Laso na nevinná telátka roztáčejte nad hlavou s jiným kopíkem. Nechci vaše zákazníky balamutit, spřádat pavoučí sítě, do kterých se mušky chytí, nechci být Horst Fuchs vašeho podnikání. Váš produkt nebo služba by se měly prodávat, protože jsou dobrý, ne proto, že to o nich napíšu.

Těším se, že u vás najdu esenci, jedinečnost a uchopitelnost. Pak to bude fungovat. Každý má příběh, vy mi ho povíte, já vám ho sepíšu. Dobrý copy tohle má dělat. Podle mě. Jasně, že umím pracovat s klíčovýma slovama, a když jde do tuhýho, tak i s Excelem, ale to vašeho zákazníka nezajímá. Zajímá ho, proč děláte to, co děláte. Proč šijete tepláky pro děcka, proč školíte lidi ve firmách, proč vyrábíte prášek na praní nebo proč obrábíte válcové plochy.

Tohle společně prodáme. Především váš um.

Nejraději píšu kreativní, hravé, možná i odvážné texty. Nejraději píšu tak, jak mluvím. Ano, chci se tím i živit, takže na tyhle hrátky mám především online šuplík. Právě si z něj čtete. Chystám povídky, zapisuju si každou blbost, která mě napadne nejčastěji při procházce v lese, v horký vaně nebo před spaním. Ok, s tím zapisováním mám trochu problém, ale makám na tom. Makám. Nikdy jsem nevěřila tomu, že bych mohla mít živnost. Já. A teď nemůžu jinak. Písaříková.

U psaní mi teď hraje ze Spotify David Stypka, tak sorry, že jsem se nechala poeticky strhnout psacím flow. Snažila jsem se napsat ten profi článek podle pravidel, ale vracím se k prvnímu řádku tohoto příspěvku — nuda. Protože život je flow. Všechny ty pravidla znám. A porušuju je.

Nemůžu jinak. Písaříková píše.

Dělejte, co musíte.

Díky. A jezte fíky.

Komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.